Time's up

Imorgon inleds studentskrivningarna, jag känner mej relativt lugn inför finska hörförståelsen i morgon. Jag tror nog att ja kommer att klara den, men däremot tror ja att betyget inte kommer bli så bra xD Men ja är glad bara jag klarar studentprovet i finska! Det som jag är mest nervös över är nog studentprovet i historia. Det känns skrämmande att ha 6 timmar på sig att besvara 6 essäfrågor och man har typ bara 8 att välja mellan. Tänk så kommer det bara såna saker som ja tycker e svårt? Tänk om ja misslyckas grovt? :O Men det är väl egentligen inte hela världen det då, men i alla fall skulle det ju vara roligare om man klarar det än om man misslyckas.
Det återstår att se hur det går med studenten nu, men jag håller såklart tummarna för att de skall gå bra för mej och för mina kompisar och såklart min älskling :) Och till alla er som skall skriva studenten nu LYCKA TILL! :)

Det har väl egentligen inte hänt så mycket i mitt liv sen jag skrev sist. Jag har väl nördat upp mej några steg i Farmville samt pluggat historia. Denna helgen orkade jag inte åka på fest, så ja tog en mysig hemmahelg me älsklingen och vi hade de superbra tycker jag :) Jag har till och med spelat GH worldtour på nivån hard *stolt*, kanske min dröm om att bli expert inte är så långt borta trots allt? Fast det återstår ju att se ;)

Men nu är det dags att börja leta sig mot sängen och plugga lite till på historia (bara en vecka kvar till studentprovet)
God Natt alla och dröm sött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0