Wiiie :D

Igår var den stora dagen :D Jag fyllde 18 :D och i present fick jag en bilstereo, en bil, pengar, presentkort till seppälä och H&M, 12 nyckelringar, godis, penna + en skum penna med en grön dinosauriegrej på och den hade stora ögon xD. Egentligen kändes det inte något extra speciellt igår fast jag blev 18, jag känner mig inte direkt äldre xD Men jag är i alla fall 18 och idag var jag då och skrev teroridelen till körkortet, måste säga att jag klarade det galant med 1 fel på teorifrågorna och 3 fel på bilderna. Wiie nu var det bara uppkörningen kvar då och den äger rum i nästa vecka på tisdag 9:45 om ja minns rätt, hjälp jag är redan nervös :O Jag bara måste klara det för jag bara måste ha körkort så jag slutar vara så beroende av andras skjuts hela tiden och så att jag kan åka vart jag vill när jag vill ( eller jaa nästan i alla fall, alla affärer har ju en viss stängningstid)

Imorgon blir det Helsingforsresa då, ser fram emot det. Huvudmålet för resan är då PLAYME musikalen, en finlandssvensk storsatsning. Så heter det då i alla fall, men vi får ju se om det verkligen stämmer. Vi skall skriva en recension om musikalen till tidningen Syd-Österbotten från denhär kursen i psykologi som jag går nu, vi är typ 6 personer så klassrummet är ju inte direkt fullt om man säger så ;) Men det skall hur som helst bli kul att få skriva nåt som kommer i tidningen :D För det har jag aldrig gjort förr, kanske detta är ett första steg på min författarkarriär? även fast vi skall skriva recensionen tillsammans, men man är ändå en del av den. Hmm.. ser faktiskt fram emot detta!
Vi skall sova på hotell Flamingo oxå, och där finns det nå simbassänger och sånt, men om vi använder oss av dem är väl en annan sak då, men säkert gör vi ;D Shoppa skall vi ju även göra samt besöka Sveaborg och Heureka :) Tror det kommer bli en riktigt kul resa :) Och om typ 2 veckor är det ju dendär studentsitsen på ÅboAkademi oxå ;D Så det blir en del resande för mig, även fast det bara är inom landet :D

Men nu skall jag gå i duschen, och sen måste jag ju bara kolla på IDOL ;D det programmet är nog ett av mina favoritprogramm ;D NÅgon annan som håller med? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0