Åldersnojja

Nä nu börjar jag känna mig gammal. Droppen som fick bägaren att rinna över var idag när jag var på simhallen. Jag satt i bubbelpoolen efter att ha simmat 1 kilometer som vanligt, då helt plötsligt en gubbe typ 70 år frågade av mig om jag var Stig-Görans fru. Jag blev helt paff, vadå ser jag så gammal ut?? Just nu känner jag mig som 30 och inte som 18 :( Jag vill inte bli gammal och det är deprimerande att se ut som någons fru :O Men mamma sa att gamla gubbar har svårt att se på en kvinna hur gammal hon är, jag hoppas att hon har rätt, annars vet ja inte vad jag skall ta mig till xD

Dagen har varit ganska händelselös, har spenderat timmar på att spela sims 2 och även varit en sväng till biblioteket och lånat inträdeslitteratur, bara tre böcker ^^ Lika tråkiga såg alla ut att vara oxå, men det är väl bara att bita ihop och hoppas på att så mycket som möjligt av det som står i böckerna fastnar i min hjärna ^^


Men nu skall jag fortsätta titta på tv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0