dagistant^^

Idag stördes min morgonsömn av att min telefon ringde. Jag var tvungen att jobba på dagis idag eftersom en av dagistanterna var sjuk ^^ så jag har alltså lekt dagistant idag, det var en ganska bra dag i alla fall, förutom att alla förkylda barn hostade och kladdade på mig med sina bacilliga händer xD Så nu blir jag säkert sjuk oxå, fast vad gör det jag har ju ändå inte varit sjuk på länge så ;D Här är förresten en bild på det som jag ritade igår, inte direkt stolt över den men jaa.. :


Oj, min namnteckning syns inte på denna bild xD Nåja, jag skulle ändå aldrig ta någon annans teckning och skriva mitt namn på den ^^

Imorgon blir det att jobba på dagis igen och sen är det bara att rusa hem, kasta sig in i duschen, sluka nå mat och fara iväg mot harrström för att hämta upp Alisa. Vi skall åka på Tomas Ledin Konsert ^^ Efteråt ska hon säkert ut på krog men jag kan inte, jag skall köra hem igen, i mörket helt ensam xD Skall nämligen stiga upp på lördagen ganska tidigt och åka till Seinäjoki för att handla studentklänning ^^

Nu har jag inget mer att berätta, men jag hinner antagligen inte skriva något inlägg imorgon, så sitt inte uppe och vänta på något ;D

Ha de bra alla :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0