En sång för alla dom

är en ganska bra låt egentligen xD Men jag gillar ju svensk rap oxå, den finska rappen är inte lika bra, men det beror ju förstås på vilken låten är, inget kan ju slå *mikä boogie* ;)
Nu längtar jag tills imorgon, då det är fest hos min polare, wuhuu, hemmafest :D Och efter det längtar jag till söndag då min pojkvän kommer hit :) jeei :) Det har gått en tid nu sedan vi sågs senast, nästan två veckor :O Okej för vissa kanske det inte är så länge, men nog när man är nykär så att säga, man vill ju vara tillsammans dygnet runt, fast det är omöjligt ^^
Oh by the way, så testade jag en epilator för kanske 1 vecka sedan, jag vet inte riktigt vad jag skall säga om den. Det gjorde grymt ont på vissa ställen och den rev inte ens bort allt hår heller. Jag höll på i säkert 20 minuter och när jag lagde bort den dumma apparaten så hade jag fortfarande hår kvar på benen, man kan säga att jag hade lust att slänga ut dendär grejjen då. Reklamen är bara humbug, "hårfria ben i upp till 4 veckor, och det gör inte ont heller" humbug, alla som funderar på att skaffa en epilator, GÖR INTE DET, humbug med allting ^^ Eller kanske det beror på modell och märke, vi köpte en för 20 euro på Lidl xD Kanske man borde testa Brauns Silkepil istället ^^

Och för alla som undrar om jag fortfarande har ont i halsen så kan jag meddela att jaa, jag har fortfarande ont i halsen, imorse var det värsta smärtan hittills, gick inte ens att dricka varmt Te :P men sedan tog jag en Ibumax och då försvann en del av det onda och jag kunde äta och dricka relativt smärtfritt igen. Men alla vet ju att värktabletter inte håller för evigt så smärtan tilltog igen lagom till kvällsmaten xD Tog en till ibumax en stund efter det och smärtan försvann lite lite då oxå, men nu har den börjat komma tillbaka xD usch, mamma sa att jag säkert måste åka och kolla upp halsen om inte smärtan försvinner över helgen, har ändå haft halsont nu i 1½ vecka och det har inte blivit en enda liten smula bättre, smärtan sitter i ena sidan av halsen och det gör endast ont när man sväljer.. Har haft halsont förr men då har hela halsen gjort ont HELA TIDEN.

Nä nu skall jag sluta klaga, finns väl alltid de som har det värre xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0