^^

Länge sedan jag skrev ett inlägg senast xD Men har liksom varit upptagen med lite annat, min gulliga pojkvän har varit här i ett par dagar :) Riktigt roliga dagar med mycket skratt har det varit :) Och ett besök på stadens pizzeria så att mina kompisar skulle få träffa honom, det kunde kanske ha gått bättre, men jag antar att alla var lite nervösa kanske xD Nåja nästa gång blir förhoppningsvis bättre ;)

Glada nyheter om både psykologi och Tyskaskrivningen, E i båda, vilket är det näst högsta vitsordet :D Jag känner mig riktigt glad och faktiskt stolt över mig själv :)

Det är förresten påsk nu ( ifall ni inte har märkt det), vilket är en högtid som inte betyder så mycket för mig.. Det enda jag gillar med påsken är chokladäggen xD Memma och ägg kan alla andra få ha för sig själva, jag vill inte ha det i alla fall :D Okej, och så är det ju dendär delen av påsken som handlar om Jesus och så, men det är inget jag direkt tror på, slå mig inte för att jag uttrycker min åsikt, men det är liksom svårt att tro på nånting man inte har upplevt själv xD Och ärligt talat så är det inte så lovande när det i våran psykologibok stod att sådana som lider av mani,storhetsvansinne eller schizofreni kan tro att de är guds sändebud.. Det säger ganska mycket om vad relgionen kanske är baserad på.. Men tro mig, jag klandrar inte de som tror, jag tror bara inte själv på gud, men en dag kanske jag gör det, fast inte just nu!


men nu skall jag fortsätta proppa i mig chokladägg och njuta av livet :)


GLAD PÅSK :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0