^^

Idag har jag lekt dagistant, måste säga att det var lite terapi att sitta och leka i sandlådan och bygga sandkakor tillsammans med småttingarna :D De är så lättroade, bara för att man gör en någorlunda halvsnygg sandkaka så låter det *wooooow* och så ser de sådär storögt på en ^^ Det är egentligen ganska gulligt, de lyssnar på allt man säger och frågar en massa, men det uppstår även en del situationer med tjuriga barn som inte vill göra som man säger, eller så blir de sura över att de inte får göra som de vill :D Låter väl som helt normala ungar eller? ;D

Förresten e jag fortfarande sjuk, och dessutom dödstrött, eftersom jag sov ca 3 h sammanlagt förra natten, trodde aldriga att jag skulle orka stiga upp idag och arbeta ^^. Jag somnade aldrig igår på kvällen fast jag var trött och när jag väl hade somnat vaknade jag typ två gånger i halvtimmen.. riktigt jobbigt natt xD Och jag som skulle behöva mycket sömn nu så att min hals blir bättre xD Men min kropp verkar inte vela ha sömn just nu, eller de kanske har nåt att göra med att jag natten före hade sovit 10 h ^^

Okej nu babblar jag om en massa konstiga saker.

Har kollat på sveriges värsta bilförare idag :D Det programmet är ju så himla humoristiskt, synd att det är slut bara xD Men det finns ju fortfarande andra program att kolla på, och nästa vecka börjar ju ugly betty ;D Undrar om det är hon eller Amanda som ska ha barn ;D Måste se nästa avsnitt, måste seeeee :D

Men nu har jag inte så mycket mer att berätta för tillfället, så jag tänker avsluta detta inlägg nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0