Halloj igen allihopa!

Jag har återuppstått från det döda :D Här för att stanna, i alla fall ett tag xD Så vad har jag gjort då när jag har varit frånvarande? Joo.. jag har varit och hälsat på min gulliga pojkvän :)<3 Hade jätte kul tillsammans med honom även fast vi inte gjorde så himla mycket ;D :D Söpö <3<3

Jag kom nog förresten hem redan igår, men jag hade så mycket att göra så att jag inte hann skriva + att ja va trött efter 2 h bilkörning ^^ Och på kvällen kom min kära vän Alisa hit ;D Först gick vi ut på promenad och efter det tog vi en runda till ABC :D Alisa fick erfara att man måste betala extra om man är för gammal när man beställer juniormåltid ^^ Därefter stod vi och bläddrade i tidningar, Vi bestämde oss för att kolla i en slitz-tidning för att se vad det egentligen står i dem, vi blev förvånade när det inte var så hemsk som vi trodde och på sista sidan var det faktiskt en bild av en vältränad och snygg karl :D xD Sedan läste vi lite skvallertidningar ända tills en tant ur personalen kom fram till oss och sade att det inte var något bibliotek ^^ Vi bara, öööH... joo vi trodde ju nog att det var ett bibliotek oxå xD *not* ^^



Idag har jag varit en sväng in till Centrum och läst läxor med en pojke i lågstadiet, och därefter fixade jag en sallad till mat, den innehöll vindruvor, ananas, tomater, körsbärstomater, gurka, salladsblad, majs och mandariner :D och fxade även en vitlöksbatong ( jag gjorde den inte själv utan köpte i affären) ;D Haha :D allt orkar man ju inte laga själv heller ;)

Men nu skall jag fortsätta att kolla på dating in the dark :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0