HejHej^^

Sitter nu och lyssnar på radio och känner mej allmänt slö och lat. Somnade till och med medan jag låg och läste inträdeslittertaur, väldigt intresstant haha xD Det måste ju helt enkelt betyda att det jag läste var tråkigt eller att jag e otroligt trött. Detdär med otroligt trött vet ja inte, men jag lyckas somna vilken tid på dygnet som helst, bara jag ligger i min säng och läser något som har med skolan eller så att göra :D Det kanske kan ses som en gåva eller nåt, kanske det jag borde göra när jag har svårt att somna, ta fram inträdeslitteraturen och läsa ända tills jag somnar ;D
Tog förresten bilder igår på hur mitt hår blev när jag hade tagit ur flätorna, och resultatet fick mig att börja fundera på att permanenta håret :D Någon som har någon åsikt om att permanenta håret? Ett smart eller osmart drag?? här är några bilder:




















sådär det var ett smakprov, ingen crazy sminking denna gång i alla fall ^^

Men nu skall jag gå och motionera på motionsbandet en stund och efter det blir det pilates :) Ha de bra alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0