Hihi^^

Idag har jag varit ganska duktig, jag har nämligen läst över 100 sidor inträdeslitteratur :D borde ha läst mera tidigare eftersom lånetiden på böckerna går ut på tisdag, hoppas att ingen annan ville låna dem så att jag får låna om dem :D
Men sådär annars har jag inte gjort så mycket idag, spelat lite onlinespel på facebook och såklart har jag ju ätit lördagsgodis oxå ;D Försökte även rita något men det blev till absoult ingenting, så teckningarna hamnade i skräpkorgen, halvfärdiga xD Förresten var det ju tänkt att vi skulle köpa studentklänning idag, men det blev till ingenting då min syrra absolut inte kunde åka hemifrån idag eftersom hon har ett jättesvårt prov på måndag, pyttsan heller säger jag. Ibland blir man nog lite arg när int hon vill far någonstans, tänk om alla fina klänningar tar slut sendå när jag ska ha?? Blir inte förren om 2 veckor kanske som vi skall åka och handla :O Dumma syrra, tur att hon inte läser min blogg ^^

By the way så har jag skrivit en fortsättning i min berättelseblogg, kolla in på metrobloggen.se/lovebetweenpeople

Nu har jag inget mer intressant att berätta, ha de bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0