I'm sick

Idag vaknade jag halv 11, jag kände mig allmänt lat när jag insåg vad klockan faktiskt var. Men till mitt försvar kan jag säga att jag är sjuk, jag gick och lade mig redan halv 12 igår, vilket är relativt tidigt för någon som inte har något vettigt att göra alls på dagarna :D Jag vet inte riktigt vad jag har för fel, halsen gör ont men jag kan i alla fall äta, vilket är synd för jag skulle ju ha kunnat gå ner i vikt om jag var tvungen att svälta mig ^^ Haha, men det gör i alla fall lite ont när man sväljer och just nu sitter jag och kollar halvelakt på en halväten banan som ligger bredvid mig. Jag blir illamående när jag har en bit av den i min mun, fattar inte varför jag tycker om bananer de är jättebra mellanmål :O Bläh tycker egentligen inte om att vara sjuk ^^ Men såklart blir man ju sjuk när man inte har något att göra, då man är ledig, jag skyller nog på dagisbarnen, det är de som att smittat mig :D För förra gången jag jobbade där hostade alla sjuka barn på mig och såklart ville de vara extra länge i famnen och kleta ut sitt snor på en oxå, mums :P hur som helst skall jag jobba på dagis imorgon oxå, men jag klagar inte eftersom jag senast idag fick en lönecheck på 150 euro för två dagars jobb ;) och då har jag två dagar till som skall utbetalas + imorgon och förhoppningsvis får jag jobba på fredag oxå :D *cash is king* ;D

Men nu skall jag sluta babbla på om en massa onödigt och istället visa er en bild som jag har ritat, inte för att det kanske är så nödvändigt heller, men här är den i alla fall :


Kanske inte den bästa kalle bilden hittills, men jag måste öva mig på att rita honom eftersom min gulliga pojkväns favorit tecknade serie är Kalle anka, tai aku ankka ;) Pidän sinusta :)<3 ( Jag tycker om dig på svenska) :D Okej jag låter säkert som värsta finskaproffset nu, men om sanningen ska fram så suger jag på att prata finska ^^

Men nu orkar jag inte skriva mer, jag är ju faktiskt sjuk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0