Lata onsdagen ^^

Idag har jag inte gjort något speciellt alls. Jag var tvungen att stiga upp tidigt och skjutsa min lillasyster till skolan för hon kunde ju absolut inte ta bussen idag när de hade prov första timmen :P Så där försvann en timmes extra sömn då :P Sen när jag kom hem startade jag datorn och spelade lite spel på Facebook, har blivit beroende nu igen i alla fall av treasure Island xD Cecce satt bredvid och undrade varför jag tyckte om detdär spelet eftersom man inte gör nå annat än gräver och mitt smarta svar var ju att man har en egen liten ö som man får dekorera och så jagar man nu xp så att man går upp i level ^^ Jag låter som en äkta spelnörd xD

Resten av dagen har jag spenderat på att spela sims 2, och så har jag även ritat en bild, är kanske inte bästa jag ritat men nåja, laddar väl upp en bild imorgon för just nu sitter jag framför tvn och orkar inte leta upp kameran och ta bild :D Ibland är man lite lat, eller ja hela tiden egentligen ^^


Men nu skall jag forstätta glo på tv, samt sitta och vänta på att klockan skall bli 8 så att jumppa börjar xD


Ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0