skrivavbrott!

Jag skall åka bort ett par dagar och hälsa på min pojkvän, vilket betyder att jag inte kommer att skriva några inlägg på ett par dagar, men ni klarar väl er utan mina dagliga inlägg? Haha XD

Är 100 % säker på att jag kommer att köra vilse någonstans trots GPS och nedskrivna vägbeskrivningar, man ska som bara svänga sådär 10 ggr så det är ganska lätt att göra fel då, trots assistans, önskar bara att jag hade haft någon med mig i bilen xD Läskigt att köra långt ensam :( Men nog skall man väl klara det oxå :P

Idag har jag då jobbat på dagis, och mitt på dagen tog jag en paus från det arbetet för att åka till centrum och läsa läxor med en pojke, därefter tankade jag bilen och köpte ett twix, som jag åt i bilen på väg tillbaka till dagis xD Jo jag vet jätte intressant information ;) På dagiset var det full rulle med att hinda barnen från att leka i vattenpölarna, eftersom det under gårdagen var många små blöta barn som legat i vattenpölar xD Jag förstår inte varför barn promopt skall leka i vattnet, det finns ju snö och en sandlåda, lek där i stället :D Men nää, "jag skall leka i vattnet, inte någonannanstans" ^^ Samma unge fick man väl lyfta bort sådär 10 ggr med jämna mellanrum XD Fast det var mycket lyftande idag så var det ändå en riktigt hyfsad dag och man tjänar ju pengar :D Synd att jag inte har något mera jobb nu på dagiset :( Har fortfarande inte fått nått sommarjobb, och jag behöver pengar :O Nåja, får hoppas att någonting dyker upp någonstans..


Men nu skall jag lacka mina naglar, färgen jag fixade igår var inge bra och jag har redan skrapat bort hälften, så mycket var det med gratis nagellack man fick från yves rocher ( stavn) xD

Hejdåå alla, skriver mer om ett par dagar, eller så kanske jag uppdaterar en gång innan jag åker i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0