ursäkta avbrottet!!

Eftersom min pojkvän Eero har varit här i ett par dagar har det inte blivit att skriva något, för det vore ju oerhört dumt att sitta och skriva blogginlägg och låta han sitta och ha tråkigt medan xD Dagen för mitt första inträdesförhör närmar sig, och jag har fortfarande inte pluggat så ordentligt ^^ Hoppas att jag tar mig i kragen snart och börjar plugga, jag måste ju komma in på någon skola oxå xD Vill inte bli fast här där jag bor resten av livet heller, kanske att man flyttar tillbaka sen när man har utbildning, men just nu har jag ju inte det så ^^ Och det finns inga möjligheter till att vidareutbilda sig mera nu :P Förresten måsta jag börja leta lägenhet oxå, men först måste jag leta upp var exakt skolorna finns så att jag inte behöver åka bil till skolan varje dag xD Skulle vara mycket bekvämare att cykla eller gå :D
Förresten så har jag även beställt min studentmössa, det var riktigt skumt måste jag säga att stå där och spegla sig när man hade på en vit mössa, Jag menar bara att det känns precis som att man nyss började gymnasiet och nu skall man sluta xD Det är sorligt tycker jag för nu skall man skiljas från alla sina barndoms/högstadie/gymnasiekompisar, och alla åker till olika orter och studerar :(.. nåja, får hoppas på att hitta nya kompisar så att jag i alla fall inte behöver vara ensam dygnet runt ^^

Men nu har jag berättat mer än nog, och skall nu kanske eventuellt gå och sova, får se vad som händer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0