^^ x2

Dagens favoritlåt : The things we owe - Takida

Dagen har spenderats med att slösa bort ett par timmar på Sims 2, äta kebabhämtmat och att titta på sjunde himlen avsnitt ^^ Och nu är min rumpa placerad i min bekväma stol och jag stirrar in i dataskärmen. Man tycker ju att jag skulle kunna göra något mer vettigt, men tyvärr gör jag inte det :D Eftersom jag just nu känner för att skriva lite i min kära lilla blogg^^ Förutom att spendera dagen på att vara lat har jag även ätit onyttiga saker *hjälp vilken brottsling jag är* xD Milkshake ala mamma och choklad och några marshmallows befinner sig även i min mage ^^ Jag önskar att jag skulle kunna sluta äta såna saker, men tyvärr är det för gott för att man INTE skall äta det xD Synd för alla som bantar, de missar allt det goda i livet.. Jag menar vad mer kan man begära ibland än lite skräpmat och en bra film?? ;)

Vet fortfarande inte vad jag skall läsa för inträdeslitteratur, har försökt leta lite på internet med finner inget svar, måste väl skicka ett mail till studiehandledaren och fråga om han vet :P För det är praktiskt taget omöjligt att få tag på honom i verkliga livet, så varför inte ta internetvärlden till hjälp?? xD


Har inte så mycket intressant att berätta idag tyvärr, men förhoppningsvis händer det snart något kul som jag kan berätta om :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0