xD, ^^

Känner mig förresten fortfarande gammal, eftersom dagistanterna idag presenterade mig som tant :P Jag har alltså ingen fast anställning på detdär dagiset, men jag skall få rycka in när det är personalbrist nångång, vilket det var idag då en av dagistanterna var sjuka och jag skall även få jobba i morron :D Men det är inte kul att bli kallad för tant när man är 18 xD Och att bli kallad för nåns fru igår ^^


jaa imorgon blir det att jobba igen då, sedan en paus för att åka på lite läxläsning och efter det fortsatt jobb på dagis. Slutar halv 5 och efter det skall jag och mamma och kanske mina syskon, åka till loppis samt äta på ABC xD riktigt fullspäckad dag, och kanske att jag sticker ut på en joggingtur oxå, bara jag orkar xD

Nu skall jag skriva första kapitlet i min berättelseblogg, kolla in på : metrobloggen.se/lovebetweenpeople

;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0