det närmar sig :D

Dagar kvar tills jag flyttar: 7
Dagar kvar på jobbet: 1 :D ( ledig imorron)


Idag har jag försökt vara duktig och städa bland mina saker och kollat vad jag behöver ta med till vasa, men jag hann inte så långt innan jag började med något annat :D jag hittade nämligen en massa urklippta tidningsbilder, så jag fixade till ett kollage med bilder, haha :D Kärlek var temat ^^ Men jag är ju ledig imorron, så jag kan ju leka nattmänniska och packa och städa inatt :D får ju sova länge imorgon så ;)

Här är lite bilder:


Batonger fyllda med tonfisk, sallad och gräddfil :D Mumsigt gott blev det ;)



En död zakke :D



Ett äpple från vårat äppelträd, riktigt gott var det :D



roliga chips man hittade i samma påse :D De e meningen att de bara ska vara sånadär ljusa chips i påsen, men vi fick en speciell :DD



mitt kärlekskollage :D ^^


Det var det, har inget mer att berätta för tillfället, så see ya :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0