Det var den festen ^^

Jaa.. Igår var det poolparty på tropiclandia då, det var nog riktigt kul :) Lite vilt, lite vått och mycket galet :D Ni kan ju tänka er en stor hop med fulla människor på ett badhus ^^ Men det fanns ju mycket vakter som stod beredda att kasta ut bråkstakar :D Aj, har en bula i pannan som jag fick från vattenrutschbanan xD Dendär saken är ju livsfarlig, det var flera som slog sina huvuden där, kan säga så mycket att även nyktra personer slår huvudet i den ^^
Om det ordnas poolparty igen på tropic så skall jag åka :D Tummen upp ;)



Idag har man ju mått lite dåligt, men det var inte så farligt :D Man märker hur roligt man hade kvällen före om man mår som man gör dagen efter ;) Iaf försöker jag resonera så :D Haha, fick förresten öva en del finska igår oxå, eftersom det var mest finska personer där, fortsätter det i denhär takten så kommer jag lära mig flytande finska snart :D Det skulle vara grymt bra :D Men nu skall jag ladda batterierna inför morgondagens jobb på botnia grönsaker ^^



Ps. Leonardo Dicaprio, Johnny Depp och Will smith är de absolut bästa manliga skådespelarna ever ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0