Fail

Eftersom jag inte kunde åka på konstens natt I vasa ikväll, fick jag hitta på något annat att göra. Först åkte jag ut på en cykeltur, åkte via krosin och beundrade utsikten av det lilla vattenhålet och skogen, sedan fick jag ett plötsligt infall att jag skulle baka en paj ^^ Persika och hallonpaj, hittade receptet i en allas-tidning som jag bläddrade genom.


Den blev nog riktigt god, men det blev mycket disk  ^^


Persika ^^


Här är förresten lite bilder som jag tog för några dagar sedan, har haft så lite bilder här i inläggen på sistone så jag måste ju ladda upp några nu ^^ :


Vital +10 vitaminer dryck *mums* :)



Gelehjärtan :)



Smarta människor äter gröt på morronen, men jag äter typ aldrig gröt. Fast jag beslöt mig för att testa igår, det smakade inte så illa som jag hade inbillat mej att det skulle göra ^^



Gröten, med mjölk ^^

Tror ändå inte att jag kommer börja äta gröt till frukost. Det är nog bättre med smörgåsar och frukt ^^

Men nu skall sjuklingen gå och vila en stund och hoppas på att jag mår bättre imorron, see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0