Flyttar imorron

Nu är det nära. Flyttar hemifrån imorron, på riktigt!! Just nu sitter jag och kollar runt i mitt ganska så tomma rum, det har varit flera pafflådor samt 3 stora väskor med kläder på golvet, men nu är de inlastade i bilen och väntar på att få ett nytt hem ^^ samt några möbler från rummet är oxå instuvade i paketbilen..

Jag känner mej både vemodig och förväntansfull inför morgondagen. Nu får jag en chans till ett nytt liv, att börja om och göra annorlunda, ett nytt blad att fylla i min livsbok. Kommer leva som en fattig student, och då menar jag verkligen fattig ;D När jag betalat räkningarna lämnar det inte så mycket pengar kvar att leva på.. Nåja, får se saken från den ljusa sidan, jag får ju iaf lära mig att leva ekonomiskt :D

jag vet förresten inte hur det kommer bli med internet, min internetsticka skulle komma idag, men tyvärr kom den inte alls idag. Imorgon kommer den infinna sig på poststället här i byn. Hinner tyvärr inte hämta den innan ja flyttar iväg, så jaa.. Om jag har tur är det fint väder imorron så att brorsan kan komma på motorcykeln och ge den åt mig imorron :)) Hoppas, *ber till vädergudarna om uppehållsväder* :DD Men en eventuell paus i bloggandet kan det alltså bli för min del ^^ Bara så ni vet ;D


Men nu är det dags att ta mina nervösa nerver och krypa ner i sängen, see ya :))

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

2010-09-01 @ 07:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0