Härliga tider eller? ^^

Igår bevisade jag att jag är en nattmänniska :D Jag hade ju som sagt inte orkat packa något alls, men igår efter kl 23 på kvällen så gjorde jag framsteg. Jag packade visserligen ingenting, men jag gick däremot igenom massor med saker och slängde bort onödiga saker, samt funderade på vad jag kan tänkas behöva ta med till lägenheten :D Känner mig riktigt stolt måste jag säga :D
Ganska konstigt att man sitter till halv 1 och funderar på sådant, eller egentligen är det väl inget konstigt med det. Har nog alltid varit nattmänniska, ända sen jag var bebis, mamma säger att jag alltid haft onormal sömnrytm xD Nu när jag tänker på det så fungerar jag bäst sena kvällar/nätter (om jag inte råkar vara übertrött då^^) pluggar ofta till prov väldigt sent på kvällen, och allt jag börjar med så händer på kvällen, haha :D men att vara uppe länge har ju sina nackdelar när man stiger upp, att gå omkring som en död zombie är ju inte direkt kul :D Men det går ju alltid över efter nån timme, och då blir man sitt normala jag igen :D



Dagens tips till alla: Don't worry, Be happy!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0