I don't really know

Jag tänker fortfarande inte sjunka till eran nivå, hur mycket ni än håller på!



Ikväll har jag varit på bio. Inception med Leonardo Dicaprio. Filmen var väldigt spännande ibland, men ibland tappade man även intresset för den. Kan hända att det skulle varit bättre med svensk text oxå. Men de hade ju varit och klantat bort den var det någon som sa. Så det blev att spetsa öronen ordentligt och lyssna på vad de sa i filmen, hängde dock inte med i allt, mina tankar var dessutom på annat håll ^^. Slutet tyckte jag var irriterande. Men dicaprio va snygg iaf ;) I like him <3 Spelar ingen roll hur skit filmen än skulle vara, bara Dicaprio är med så är den räddad, haha :D


Imorron är jag ledig, får se vad man hittar på då ^^ Men nu skall jag sova, Godnatt :)




Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Årets bästa ungmammablogg ska utses och jag är en av finalisterna.

Det skulle betyda GRYMT mycket för mej om du klickade in på länken nedanför och

röstade på mej som är nummer 8! Man får rösta 1gg/dag!



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html#comment

2010-08-05 @ 00:06:41
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0