In my head

"Just leave with me now. Say the word and we’ll go.
I’ll be your teacher. I’ll show you the ropes.
You’ll see a side of love you’ve never known.
I can see it going down, going down."

In my head <3


Ikväll har jag varit med Alisa, vi tog en liten tripp in till näsby centrum och handlade lite. När vi kom tillbaka till den ganska tomma lägenheten kokade vi kaffe och åt smörgåsar. Och jag fick lära mig att man kan bre på mogen avokado på smörgåsen istället för smör :D Varje dag kommer med nya överraskningar ;)
Sen satt vi bara och pratade samt kollade in people på fb ^^ Alisa tyckte att vi skulle kolla en film om en hund och en gubbe ^^ Jag hängde inte alls med i filmen, Fia (hund) stod förresten bredvid och kollade på mig med ledsna ögon och ville att jag skulle kasta iväg en boll som hon fick hämta ^^ Vi orkade inte förresten inte kolla klart filmen heller, vi visste ju ändå hur den skulle sluta eftersom den var verklighetsbaserad :P


Nu skall jag gå och lägga mej, det svider i ögonen av trötthet, trots att jag tog en powernap för några timmar sen, haha ^^ See ya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0