inlägg nummer 500!! :)

Dagar kvar tills jag flyttar: 13
Dagar kvar på jobbet: fortfarande ca 6, eftersom jag hade en ledig dag idag :)


Jaa, detta är inlägg nummer 500. Tänk att jag har lyckats skriva så många inlägg ^^ Undrar hur länge man kommer orka skriva innan man ger upp för alltid? Jag brukar vara ganska dålig på att fortsätta med saker jag har börjat med, men jag har ju ändå bloggat i 2 år, så vem vet, kanske man sitter där sen när man är 80 och skriver blogginlägg om alla sina sjukdomar :DD Haha, har lite konstig humor idag och konstiga funderingar oxå ^^
Jag vill vara en häst så jag får prova gå på häst-spa :D och så vill jag låtsas vara blind för en dag och prova att ha en ledarhund ^^

Idag har jag tvättat bilen, bakat kanelbullar och varit på en långpromenad :) Riktigt chill dag^^

Blev inspirerad av att hitta på ett bokstavs abc till mitt namn idag när min syster kom hem och berättde om att de gjort det i skolan ^^ Så nu skall jag hitta på något kul :DD

L - levande
E - envis
N - nyfiken
I - ivrig
T - trevlig
A - alsmäktig

Min syster hittade oxå på ett abc åt dej, men det är inte så snällt :( haha ^^

L - löjlig
E - elak
N - nojjig
I - irriterande
T - töntig
A - Apa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0