Ledig dag igen!

Helvetet har brutit löst, allting är jävligt. Fattar liksom inte vad jag har gjort?




Idag har jag varit ledig. Jag har varit ganska "aktiv" idag, haha :D Legat ute i solen i säkert 4h, blev tillpåköpet lite solbränd ( rödaktig) ^^ När man inte förstår att skydda sig mot solen så :D Men inte är det så farligt ^^
Jag har också bakat muffins, varit en sväng till glassbilen, varit ute och cyklat samt plockat röda vinbär :) Så en del har man ju hunnit med idag ^^


Här är lite bilder:



Lite halvfrusna bär som skulle läggas i muffinssmeten :)



muffinssmet, haha det ser lite ut som grädde eller nåt :D




smet i formar ^^




Här var det härliga och underbara muffins :)



x- antal muffins :D


Det var alla bakbilder. Om någon är intresserad av att testa detta recept så finns det på recepten.se , sök på blåbärsmuffins så hittar ni det ;) Muffinsen blev riktigt goda :))


Här kommer lite andra onödiga bilder ^^



Var tvungen att växla mina småpengar med mamma idag. Min plånbok var sprängfet av allt smått, men nu är den inte det längre, haha :D




För de som inte kan finska så står det alltså : roligt! Idag är det vår glassbilsdag ^^




Man fick gratis från glassbilen :D Och gissa vem som åt den, jo jaag :D



Det var alla bilder för idag. Nu skall jag gå och lägga mig, skriver mer imorgon :))

see ya <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0