like a dolphin 2.0 ^^

Dagar kvar tills jag flyttar: 6 :)
Dagar kvar på jobbet: 1!!! sista dagen imorron, jaaaaaaaa, äntligen :DD



Idag har jag varit duktig och packat. Jag känner mej riktigt stolt över mig själv som lyckades fylla två pafflådor med olika saker, packat ner nästan alla kläder i väskor samt packat ner nästan alla mina skor :) 3h jobbade jag hårt, haha :D okej, kanske de inte var så hårt arbete, men de tar på krafterna att gå igenom allt man äger och att bestämma sig för vad man behöver. Hur vet man egentligen vad man behöver?? Jag har aldrig flyttat hemifrån förut, inte själv iaf.. förra gången vi flyttade tog man ju med allt, och nu skall man bara ta det som är nödvändigt ^^ Nåja, om man tar med något onödigt så är det väl bara att ta hit det sen nång gång när jag åker hem och hälsar på :P


Jag har även varit till simhallen en sväng idag, simmade i nästan 45 minuter utan paus, sedan satt jag i bubbelpoolen i en halv timme, sköönt :) Om jag blir rik så skall jag absolut skaffa en bubbelpool, varför inte en hel stor 25m bassäng förresten? Eller båda? :D  haha, önsketänkande, ska sluta drömma nu och blicka in i verkligheten och kolla på ett tvprogram som handlar om en tjock familj i amerika som ska banta ^^ haha XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0