like a dolphin ^^

Har inte räknat ner dagarna på sistone så det är väl dags nu igen:

Dagar kvar tills jag flyttar: 8
Dagar kvar av jobbet: 3

Jag borde verkligen skärpa mig, jag flyttar om 8 dagar och det enda jag har packat ner ännu är ungefär hälften av allt mitt nagellack :DD Haha, är man lat så är man, det enda jag gjort idag är att jobba 4,5h och sen sov jag 3 timmar för att jag var trött ^^ Men jag har varit lite aktiv idag oxå, eftersom jag var till simhallen för första gången sedan de öppnade förra veckan, funderar på att åka igen på torsdag. Härligt att simma måste jag säga :D Och sen sitta i bubbelpoolen :)) Om jag blir rik skall jag köpa en bubbelpool :DD Och skor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0