Liten otursdag

Idag har jag haft en otursdag, eller varför säger jag haft? Dagen är inte slut ännu :P Jag hinner säkert vara med om mycket ännu ^^ Det var strul på jobbet, jag tappade typ 2 tomatlådor i golvet och var nära att tappa någon oxå, när jag kom hem var det ingen hemma så jag kom inte in i huset. Tog kontakt med alla familjemedlemmar, orkade jag sitta ute i 1 h till med svettiga och svarta arbetskläder i gassande solsken och dessutom med kurrande mage, NÄÄ!! Då blev det att åka till mammas jobb ca 11 km och hämta en nyckel till ytterdörren. Körde lite för fort och hade tur som inte träffade på polisen, haha det skulle blivit böter annars ^^ Lite tur i oturen har man alltid :D
När jag kom in och letade efter något att äta, upptäckte jag att kylskåpet var nästan tomt, så jag fick nöja mej med att knapra i mig några mariekex och ett äpple ^^ Hittade dock senare skumgodisar i skafferiet, vilka jag beslagtog direkt ^^ Godisarna åt jag medan jag låg i sängen och läste ut eragon, Brisingr (3:e boken) ^^ Samtidigt som jag tyckte lite synd om mej själv för att ha haft sådan otur idag ^^


Någon som vet när 4:e och sista eragonboken utkommer?? ^^ Vill haaaaa :))



Dagar kvar tills jag flyttar: 15
Dagar kvar i jobbet: ca 8 ^^

Kommentarer
Postat av: Cecilia

hede me nycklin va nu itt na otur he va ju bare klåphäit att tu itt hadd mie nain nyckel ...

2010-08-18 @ 19:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0