Nedräkningen har börjat!

Jahapp gott folk, det börjar dra ihop sig, Flyttar snart!! Hjälp vad gjorde jag för att få texten såhär stor nudå?? :OOOO

Haha, nu blev den liten igen ^^ är man teknisk så är man ;) Men jaa.. jag kom av mig, nedräkningen var det ja. Slutar jobbet snart också. Man kan nästan säga att jag snart inleder ett nytt liv ^^

Dagar kvar tills jag flyttar: 16
Dagar kvar på jobbet: ca 9 ( beroende på om vi har någon dag ledig eller inte) ^^ Sen när jag slutar jobba så skall jag skriva en lista på allt vad jag har lärt mig på jobbet :DD Har redan börjat fundera ut punkter och det är lite humoristiska saker nog :DD


Men nu skall jag kolla en film eller nåt, see ya ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0