Ojdå!

Dagar kvar tills jag flyttar: 14
Dagar kvar på jobbet: ca 6 st ^^ Eftersom jag är ledig imorron :D


Har varit ganska stressigt på jobbet, jag tycker att vi är alldeles för lite folk. Hoppas att vi slår ihop gurk och tomatgängen på måndag så att alla jobbar på båda sidorna ^^ Annars kan de bli lite stressigt på måndag xD

Idag har jag varit effektiv och beställd studiekort, eftersom jag fick ett brev från Vasa universitet med information om studenföreningen och lite sådant, där stod det oxå vilken adress man skulle gå in på och beställa kortet. Jag satt ganska länge och försökte fixa bilden som jag skulle ha på kortet. Den skulle vara i en viss storlek, så jag satt och knåpade på Paint innan ja fick rätt storlek på den ^^ Är man smart och teknisk så är man ;)

Finns utomjordningar???

Kommentarer
Postat av: Malin

Vöm e ny där?

Ha du sitt min lilla blå låd på borde na? :D

2010-08-19 @ 13:47:17
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0