something I could do without

Sitter här och stirrar rakt fram. Inget nytt och spännande har hänt i mitt liv, det händer aldrig någonting. Vissa har hur kul som helst och har alltid något att göra. Vissa däremot sitter fast i sitt tråkiga liv. Jag vill bara ha en förändring, något radikalt.. kanske jag skall färga håret blått?? Nej jag vet inte, jag är så trött på mig själv och mitt liv, att bara sitta här och ha tråkigt, att sitta och deppa för sig själv. Jag vet att det inte löser några problem att deppa, men vad kan man göra? Allt känns bara så pissigt just nu, knappt ens så att man ser framemot att flytta längre.. nånting har definitivt hänt med mej, men vet inte vad. Jag är bara dendär snälla och tysta flickan som alla tycker att jag skall vara, jag skall sitta och hålla käften och låta folk trycka ner mig. Men tänk om jag inte vill? Tänk om jag vill bli en rebellisk tonåring ( nog för att mina tonår är slut snart, men iaf) I've already gone a little bit bad, så va gör de för skillnad om man går hela vägen då?


Nu skall jag gå ut och göra nåt så jävla intressant som att plocka krusbär!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0