Strålande solsken

28 grader utomhus, solen skiner och det är i princip inga moln på himlen. En perfekt augustidag, bara ett stort men. Jag skall jobba idag. Jättekul att man missar en härlig sommardag för att stå och packa tomater inomhus i en stinkande hall med ruttna tomater på golvet.. Skulle hellre legat utomhus och solat hela dagen!!! ^^
Okej, man kan väl inte få allt man vill heller, men ja tycker att jag behöver få något nu. Det har inte känts så bra på sistone, har känt mig ganska lessen. En heldag i strålande, gassande sol skulle hjälpa mig till 100 % ( nästan iaf.)


Idag är det förresten bara 19 dagar kvar tills jag flyttar.. Snart får man bli "storstads"tjej då ^^ Haha, det är väl inte direkt nån storstad, men mycket större än Närpes iaf xD


But now I have to leave you guys here online, I have a work you know.. ^^ xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0