Urk

Har råkat ut för en förkylning nu igen. Undrar hur länge den kommer hålla i sig denna gång :P Förra gången var jag förkyld från och till i närmare 4 veckor.. Jag hatar att vara förkyld, jobbigt att inte kunna andas genom näsan xD Undrar bara varifrån den kommer, för jag gick och lade mig igår och mådde hur bra som helst, men idag när jag vaknade mådde jag som en mumifierad zombie ^^ Kanske det är frågan om Karma?? Om man nu tror på sådant då ^^


Är ledig imorron, vet inte riktigt vad jag skall göra, plocka krusbär kanske? :P Jag lever ett jävla "intressant" liv, det kom jag på idag. Mina blogginlägg är ointressanta och jag gör absolut ingenting vettigt.. Men jag åt gröt till frukost imorse iaf, haha ^^


Nä nu skall jag ladda upp med näsdukar och nässpray och leta mig mot sängen, godnatt :)


See ya ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0