Vågen

Har blivit helt fashinerad av astrologi sedan jag kollade på ett tyra banks show avsnitt som handlade om astrologi. Så nu sitter jag och googlar på allt möjligt som har med det att göra, jag är ju vågens stjärntecken så här var en beskrivning av vågen jag hittade, det stämmer faktiskt, iaf vissa saker :DD


Vågen, 23 september – 23 oktober


Vågen är ett stjärntecken som älskar människor och kontakter och vill vara alla till lags. De vill ha många vänner, gärna av vitt skild natur. De är duktiga på att lösa konflikter mellan människor men avskyr att hamna i dem själva. Istället drar de sig gärna undan och flyr från gräl och tvister. De har inga problem med att lägga ner sin åsikt för att slippa göra en annan människa upprörd.

En våg kan ibland upplevas lite som åsiktslösa, lite som om de hejar på det lag som vinner. Deras främsta mål är att bli omtyckta och accepterade av omgivningen. De har lätt för att anpassa sig men en del vågar kan också utveckla en manipulativ sida.

Vågen har lätt för att passa in och är mycket flexibel. De älskar umgänge och kan knappt leva utan vänner och en partner. De tycker mycket om omväxling och blir uttråkade om vardagen förblir likadan under alltför lång tid.

De är ganska veliga personligheter som har svårt för att bestämma sig. Inte sällan låter de andra ta stora beslut åt dem eftersom de inte riktigt litar till sig själva och sin egen förmåga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0