väldigt intressant dag *not* :P

Idag har jag bakat världens plattaste brownies, varit ute och cyklat, ritat en äckligt ful bild av mig själv och konstaterat att jag absolut bör hålla mig till att rita seriefigurer, läst i en bok som heter familjegraven, druckit tripp och haft allmänt tråkigt! Intresseklubben antecknar ;)


Jag skulle ju ha kunnat använda min lediga dag till något mer värdefullt, t.ex. städat rummet eller så, men nää :D

Har lekt lite fotograf idag oxå, här är resultatet:



svängde ihop en påse nudlar i gräddsås idag, som jag köpte i affären, adderade till räkor bara så det blev godare ;)



chokladbitar som sedan blev till smält choklad, som sedan blev till glasyr på brownies, eller bruunisarna :D




Mums :)




Det lämnade lite smält choklad, smart som jag är, så skärde jag ett äpple i bitar och blandade med chokladen. Alltså fick jag chokladdoppade äpplen :D Det var faktiskt gott, även fast cecce rynkade på näsan när hon såg vad jag åt :D Hon sa att det såg äckligt ut ^^




På bilden ser bruunisarna tjocka ut, men i verkligheten är de hur tunna som helst :D




mums :D




Zakke :)



Har jag en svart eller en grå katt?? :D



Zakke e lite suris :)



Och det var allt, mina ord är slut även fast mina tankar löper omkring som en äggsjuk höna. Men allt jag tänker på kan jag ändå inte skriva här ;) So long :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0