You just never know

Sitter här och sjunger lite. Det låter inte sådär jättebra direkt, eftersom jag fortfarande är förkyld. kanske inte så bra att sjunga då, rösten blir eventuellt förstörd? eller vad vet jag? :P Men hur skall man kunna avstå från att göra något man älskar? Det måste medges. Jag älskar att sjunga. Jag skiter i om det låter fult eller falskt, jag sjunger för att mitt hjärta vill det. Jag lägger ner min själ och mina känslor i sången. Sjunger sånger enligt vilket humör jag befinner mig på. Men ganska ofta blir det rascal flatts, Daughtry eller bara någon glad popsång om jag är på det humöret då ^^


Det blev förresten en kort arbetsdag idag, bara 5½ timme ^^ lika bra det, så att man inte blir sjukare..
Har haft en lugn kväll hemma. Legat i solstolen, somnade till och med och blev förvånad när jag vaknade och pappa satt i den andra solstolen ^^ Sov djupt om jag inte ens hörde att han kom och satt bredvid mej xD Usch vad jag börjar bli gammal ^^ Nåja, efter det blev det att kolla en film, och nu sitter jag bara och kollar facebook och funderar på att gå och lägga mig. Händer inte direkt  så himla mycket online en fredagskväll :P


Dagens irritationsmoment: Gamla gubbar som kör 45 på 60 område, när jag har bråttom till jobbet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0