Billionaire

Alltså mina sömnvanor är helt åt skogen. Den senaste veckan har jag varit vaken till åtminstone 3 alla nätter och sovit till 12 följande dag. Men jag har ändå sovit dåligt på natten, vilket resulterar i att jag e trött hela dagen och på kvällen tar jag oftast en tupplur, och sen är jag så pigg att jag är vaken till 3. Men inatt tror jag att jag var uppe till 4 kanske? Jag var ute på promenad med en bekant kl 01.30 - 02.30 :D När jag kom hem var jag trött, så jag lade mig ner i sängen med en bok, men när jag slutade läsa blev jag pigg och kunde absolut inte sovaXD NORMAL JAG ELLER?? nej inte direkt.. ^^

Nu har jag tråkigt, funderar på att lägga mej ner på sängen och läsa lite solo, men då kommer jag somna för jag känner mej trött.. :( Jag borde egentligen göra skoluppgifter, men det känns så orka.. orka orka ORKA!! Kan ingen få mig på bättre humör??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0