Busy Day

Idag steg jag upp ganska sent, därefter gick jag ut på stan för att inhandla julklappar. Jag fick sällskap av mia och tillsammans gick vi runt i ganska många affärer, ca 5 h tror ja att vi sprang omkring på stan :D Så nu är man lite fattigare men pengarna gick ju till en bra sak iaf, julklappar till andra :) Dock har jag inte hunnit köpa till alla ännu, men snart så :D Fick lite extra pengahjälp idag så att ja kan handla de sista klapparna :) Pengahjälp är alltid uppskattat :))
När jag kom hem så var jag så trött och slut att jag var tvungen att gå och sova en stund, tror att jag sov ungefär 1 h, och sedan satte jag mig på soffan eller lagde mig kanske ^^ och stickade lite på min halsduk som nu hunnit bli 76 cm, samtidigt kollade jag först simpsons, sedan family Guy och därefter de sista 10 minuterna av bonde söker fru ^^

Ikväll ringde min telefon och följande samtal äger rum:
"Hallå"
"Hej, jag ringer från tidningen Kalle Anka, är dina föräldrar hemma?"
"Nej de är inte anträffbara"
"okej då återkommer jag, Hejdå"
"Hejdå"

alltså whaaaat?? Ja det bör tilläggas att jag e ju 19 år, borde jag inte kunna bestämma själv då om jag vill prenumerera på Kalle Anka eller inte? Eller är det meningen att föräldrarna skall bestämma det? Eller kanske jag helt enkelt låter som en barnunge när jag svarar i telefonen? ^^

Här e två bilder från idag:


Tonfiskbagel från Arnolds, den var riktigt god :)



Mias latte och min kaffe ^^

Det var allt för denna gång, ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0