Gårdagen som var

Igår ägnade jag flera timmar åt att paketera in julklappar, såhär blev resultatet av allt mitt slit:


Okej ja ska inte ge julklappar åt såhär många olika personer, utan 1 person får flera paket. Eftersom det är roligare att öppna flera paket ^^

Medan jag höll på att paketera in julklapparna kom Mia och Jecka, vi satt och snackade lite medan jag paketerade in. Sedan ringde Ida och beslöt sig för att hon också skulle komma hit och umgås med oss. När jag äntligen var klar med julklapparna började vi baka pepparkakor :










hmm.. alla pepparkakor blev inte lyckade XD



Vill någon ha en bränd pepparkaka? ^^


Medan vi bakade pepparkakor och efter vi hade bakat klart så drack vi lite allt möjligt:



Jag blandade en egen drink i ett av mina nya coola glas jag fick av tess :D




Mia drack spetsad glögg ur min finaste te-mugg ^^



Jecka drack nån slags dansk cider ^^


När vi hade druckit klart, klätt på oss finkläderna och mejkat oss klart var det dags att bege sig mot Ollis. (en krog för de av er som inte vet), de skulle nämligen sända idolfinalen där och det var gratis inträde ^^ Men först tog vi en sväng via en bankautomat eftersom vissa skulle ta ut pengar ^^ På krogen drack vi bl.a. Mangolonkero och tequila ^^ Det blev en lugn kväll som slutade ganska tidigt för min del, eftersom jag fick en så hemsk huvudvärk och flera nätters dålig sömn visade tydliga spår. Så jag begav mig hem tidigare och gick till sängs. De andra som skulle sova här kom först när krogen stängde.. de hade tydligen haft roligare än vad jag haft ^^

Och idag gick jag, mia och Ida runt på stan och kikade i affärer, tog en måltid på Mc Donalds och drack kaffe på Café Commerce eller vad dedär stället hette ^^ Har varit en riktigt chill och lat dag med söndagsfeelis över hela dagen ^^

Nåja det var allt för denna gång, ha de bra!

Kommentarer
Postat av: tess

"mitt" glas får va med ;D

2010-12-12 @ 21:27:43
URL: http://teeessaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0