hej mitt vinterland

Idag har jag läst på tenten jag skall ha på tisdag, jag har varit och ätit pizza med mina syskon, jag har bakat pepparkakor med syrran, jag har hälsat på farmor och sedan inte gjort så farligt mycket. Innan ja somnar tänkte jag plugga lite mera tyska, så att man med säkerhet klarar tenten på tisdag ^^
Imorgon blir det också att plugga, hur mycket vet ja ej eftersom ja inte har så stor motivation för tillfället ^^ vill ha jullov nu tack^^

Men nu måste ja skriva mitt lebenslauf, annars måste ja göra de imorron XD och de orkar ja absolut inte, för de första ja måste göra när jag kommer tillbaka till lägenheten är att dammsuga, gaah XD detta eviga städande.. buhuu.. måste de bli så smutsigt?

men nu ska ja sluta klaga och göra annat, bye!! <3




Tänker på dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0