intressant liv

Idag har jag faktiskt inte gjort något alls, och då menar jag inget alls. Jag vaknade klockan 12, och började då läsa en bok som ja började läsa för flera månader sedan. Jag läste och läste tills jag hade läst ut den, då började ja läsa en ny bok. Efter att ja läst klart slumrade jag på soffan 1 h kanske, fattar inte hur man kan vara så trött när man ändå steg upp klockan 12?? sedan satte jag på tvn och kollade byggfällan och lyxfällan samtidigts om jag stickade. Och jag kan meddela att min halsduk nu har blivit exakt 1 meter lång XD Vill ju nog ha den en meter till eventuellt, men garnet kommer inte att räcka :( måste handla mera.. :P

Igår satt jag och läste gamla blogginlägg.. inläggen går verkligen i vågor, i vissa inlägg är man hur glad och positiv som helst å i vissa är allt bara skit. Förra julen verkade jag vara ganska deprimerad, men det vände när julklapparna var öppnade, iaf enligt vad jag hade skrivit på bloggen. Det är ganska intressant vad man lär sig om sig själv när man läser gamla blogginlägg ^^

men nu har ja inte så mycket mer att skriva för tillfället, jag har ju egentligen inte gjort något mera idag så, inget att berätta ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0