kvällsunderhållning

Hejsan alla. Idag steg jag upp klockan 7.00 och började göra mig i ordning för att gå till skolan(universitetet). Kl 8.30 började första lektionen. Därefter hade jag två timmar ledigt, vilka jag spenderade på att plugga inför den kommande tenten. Klockan 12.00 inbefann jag mig i tentsalen och skrev tenten till ca 13.30, det gick väl halvbra, får se på fredag ^^ Därefter gick jag till rummet där vi skulle ha våran nordiska utställning och hjälpte till att sätta upp plakaten på väggarna och ställa fram smörrebröden och så. Gästerna bestod av lärare på enheten, ca 10 st kanske, och sen kom det ca 5 studerande.. wiiee och vi hade typ 70 smörgåsar, så det blev mycket som vi var tvungna att kasta..  synd på att slänga mat, men de hade blivit dåliga XD klockan 15.00 satte vi igång den danska filmen SUBMARINO, en riktigt hemsk film egentligen, droger, död, alkoholism och sorg var det som präglade filmen. Men rekommenderar den till personer som gillar starka filmer. Denna filmen hade ju då belönats med nordiska rådets filmpris ^^ nån gång efter 17.00 var filmen slut och medan filmen höll på hade ca 5 stycken av våra plakat fallit ner.. Vi måste haft världens mest lyckade utställning *not*, nå jag är glad bara ja får mina studiepoäng iaf..

idag har jag handlat lite juklappar och annat smått och gott och nu tänkte ja ladda upp lite bilder på allt möjligt:


Liten chokladjultomte som vi fick av våran snälla tyskalärare efter tenten i fredas :) Tack Anne :))




Lite pepparkakor jag och syrran bakade i söndags :)



Men alla pepparkakor blev ju inte lyckade, detta ska föreställa jaa.. använd fantasin :DD



Dethär föreställer en gubbe och ett hjärta, fast de har liksom smält fast i varandra :D Ja tycker de ser ganska gulligt ut jag ^^



Såhär mycket har jag i mitt kylskåp :D



såhär ser det ut på min kylskåpsdörr^^ Det kanske syns att man är studerande? ^^




Nyaste egobilden ^^




ny egopic x2 med leopardscarf :D


Det var allt för denna gång, ha de bra :)



Kommentarer
Postat av: tess

tu je noo så fiin i nyy hoåre :)

2010-12-08 @ 14:22:34
URL: http://teeessaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0