Litet kvällsinlägg :)

Tänkte att jag skulle uppdatera lite eftersom jag drabbades av en plötslig skrivlust :D

Min presentation av The Rasmus idag gick väl helt hyfsat bra, men jag var lite nervös och pratade lite snabbt och så lekte jag tydligen med pappret jag höll i haha, vilket ja inte märkte så mycket av själv ^^
Efter skolan(universitetet) gick jag en sväng på stan och handlade lite juklappar, hade sån lust att fortsätta handla alla juklappar på en gång, men eftersom jag har prov imorron så beslöt jag mig för att gå hem. Men trots att jag kom hem så läste jag ändå inte på prov, men de känns som att jag har det mesta under kontroll inför morgondagens tent så :) Får bara hålla tummarna att de går bra imorron. Jag skall väl läsa lite på verben innan jag går och lägger mej och sedan lita på mina redan befintliga tyskakunskaper :D

Har förrästen kännt mig sjuk idag, jag har fryst och varit kall och varm på samma gång. Men jag tog burana och har tagit på mig stickasockor samt druckit hett te, så nu känns de mycket bättre :) Jag hittade förrästen lite tid att sticka ikväll oxå, bifogar nu en bild av hur långt jag har kommit på min halsduk hittills:


som ni ser så har ja en bit kvar innan den är färdig :D Men de e ju snart jullov, då får man ju sitta och sticka :D

Det var allt ja hade att säga för tillfället, ha de bra :)

Kommentarer
Postat av: Jessica S

Hehe du har börjat sticka ser ja, på min klass gör typ alla det också, antingen stickar eller virkar, men de gör det under lektionstid :D kanske vore nåt! går de lite fortare.

2010-12-02 @ 22:00:39
Postat av: Lenita

Jepp ja håller på och stickar för fullt, hoppas på att få den färdig detta år så man hinner använda halsduken nu i vinter XD Men för tillfället ser de inte så bra ut på den fronten XD

2010-12-07 @ 20:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0