mitt liv

Igår satt jag flera timmar och arbetade med presentationen om Th Rasmus som jag skall ha idag. Jag känner mej inte så farligt nervös ännu, jag är bara rädd för att det kommer at för lång tid att gå igenom det. Alla kommer ju typ att somna, nåja det är inte mitt problem :D Haha, och så skall ja spela en musikvideo i slutet oxå, men ja kommer inte att spela hela eftersom ja nog inte hinner med det, gaah som de är nu är min presentation, bara det ja säger alltså hela 14 minuter långt ^^ Jag kommer säkert prata snabbare i skolan så då går de kanske lite snabbare XD Hehe ^^

För tillfället håller jag på och tvättar mitt klädberg och så skulle ja behöva göra tyskaläxan också, samt gå igenom mitt föredrag sådär 2 gånger till kanske, så att de säkert sitter, för det är faktiskt roligare att lyssna på nån som talar mera fritt än som hela tiden stirrar ner i ett papper ^^ Men ja kommer säkert göra de i början för att ja är så jäkla nervös, men de skulle ändå va ganska coolt om man skulle lära sig det utantill ^^ Då blir nog allt folk impade av mej :D

Nu har ja bara en massa the rasmus låtar på huvudet eftersom jag inte gjort annat än lyssnat på the rasmus de senaste dagarn för att komma i stämning inför idag ^^


The Rasmus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0