Nörd

Idag har jag suttit och nördat sims 3 i en hel massa timmar, det var ett kärt återseende eftersom jag inte spelat på närmare 1 år ^^ Man fastnar väldigt lätt i dedär spelet, man kan lätt sitta 3 h utan att titta på klockan XD Men det är så roligt, tänk om livet skulle va sådär på riktigt att nån sitter och bestämmer över en vilka jobb man ska ha och när man ska sova och när man ska duscha och sånt, det skulle vara ganska skumt XD Men ändå, när jag var yngre och hade testat sims 1 första gången, då trodde ja nästan att det var nån som satt och styrde omkring oss oxå, har man livlig fantasi så har man :P

Alltså riktigt på riktigt har jag inte gjort ett skit idag, jag hade tänkt skriva rapporten idag, men jag fick inte upp skrivanvisningarna, det var nåt fel me internetsidan, så jag lät det vara.. Men ja ska väl försöka skriva texten imorron, och sen får man väl i efterhand laga om den, men ja e int hundra % säker på hur de ska va, de ska ju va en innehållssida me en massa 1.2.3.4 och sånt XD måste de va så invecklat på UNI nivå?? Vad hände med det enkla livet? Usch.. ge mej motivation att skriva!! Kan man inte få använda fantasi när man ska skriva sånadär tråkiga texter?? de skulle gå mycke lättare då ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0