You gotta love telefonförsäljare :D

När jag höll på som bäst med att kolla igenom julklapparna och fundera vem som ska få vad, ringde telefonen.
Följande samtal äger rum:
(T= telefonförsäljare)
(J= Jag)

J: Hallå
T: Hej, jag ringer från ett tidningsförlag som säljer kalle anka. Jag såg att eran Kalle Anka prenumeration i namnet Lenita Stortåg gått ut.Är dina föräldrar hemma?
J: dem får du nog inte tag i på detta nummer, jag bor nämligen inte hemma med mina föräldrar längre.
T: Jahaa.. då är du säkert över 18 då heheh..
J: jo precis. skrattar lite
T: Det måste varit en tid sedan du prenumererade på Kalle Anka då eller?
J: jaa de är nog väldigt länge sedan.
T: Det måste varit något från jultidningarna då kanske?
J: jo precis, man fick ju sånadär miniprenumerationer då.
T: du är knappast intresserad av Kalle anka pocketar eller Bamse heller? (Skrattar lite)
J: Nej tyvärr (skrattar)
T: Det var ju synd för mej (skrattar ännu mera) Men du får ha de så bra nudå, hejdå!
J: Detsamma hejdå :D

Dagens skratt fixat :D Men nu ska ja fortsätta med julklapparna och förhoppningsivs få några inslagna :D

Ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0