Abc!

En träff med min goda vän Alisa på abc är som balsam för själen! :) Det är så härligt och avkopplande att bara umgås och prata ut om allt med henne! Jag hoppas att du vet om vilken bra mäniska du är min vän :)
När vi två är ute så är det säkert ganska roligt att sitta vid bordet intill och lyssna på vad vi säger. Det kan komma saker som t.ex. "men va ska du med en plasmatv till, du kollar ju inte ens på tv" och så pratade vi en del om fester som vi har varit på och det kom en hel del roliga kommentarer där oxå :D Haha, och vi stod och skrattade ganska gott åt kaffemaskinen där oxå, folk som var runt omkring oss måste ha börjat fundera hur vi kunde tycka att en kaffemaskin var rolig. Vad exakt som var så roligt vet jag inte, men skrattade gjorde vi i alla fall :D
Jag passade även på att ta några bilder med min tele som vanligt xD



Alisa åt en rågbrödssmörgås xD




Mmmmm caffe latte :D




Och såklart måste man leka lite fotografisk och ta en bild inifrån koppen också :D


Jag rekomenderar verkligen åt folk att sitta på abc med en god vän ifall ni inte har något annat för er!! :D

Kommentarer
Postat av: Alisa :)

naaw va du e gullig :) du e också en underbar männska vännen!

2010-02-26 @ 10:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0