Abi Abi aaabi :D

De sista förberedelserna inför penkkis imorron görs när vi kommer till skolan ca 7 ^^ Sådär annars kom jag hem typ halv 10 nu på kvällen, har varit i skolan sedan 9 i morse ^^ Haha känner mej nördig som har varit 12 h i skolan, men det tog länge att förebereda inför morgondagens mobbande, haha :D De kommer bli kul och jag gillar min penkkisdräkt ;) Kommer kanske nån bild i morgon på mej, beror på om jag får någon att ta någon bild på mej, men det är lite tveksamt om jag hinner vara inne på datorn i morron, för med detsamma jag kommit hem från skolan är det duschen, sen packa och till sist åka till bussen som gäller, men om jag får extra tid över så skriver jag definitivt ett inlägg och berättar om penkkis :D


Men nu ska ja sova så att jag orkar med morgondagen, hörs sen nån gång mina trogna läsare ;D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0