Because I'm not perfect!

Haha jag måste nog vara den mest operfekta människan i hela världen^^ Nu skall jag räkna upp några av mina brister :
- Är för lat för att hitta på saker att göra när jag har tråkigt så det blir oftast att sitta här vid datorn
- lämnar skåpdörrar och lådor öppna
- Slänger alla mina saker huller om buller på skrivbordet
- Är otroligt slarvig
- Äter på tok för mycket godis
- Skjuter upp allt till sista minuten

Ja gott folk, det var bara en bråkdel, listan kunde göras mycket längre, men jag tycker att det räcker såhär för stunden ;)

Idag när jag körde hem så hade jag turen att hamna bakom två traktorer, ja körde om den ena, men hamnade bakom den andra och så gick det inte att köra om heller så jag fick köra 30 k/h där ett tag, jättekul^^ Därför tycker jag att det borde vara förbjudet att köra på traktorer efter varandra:P

Men nu skall jag åka på pilatesinspirerad motion, och sen vet ja inte vad jag skall göra, men jag hamnar säkert på facebook som alltid, haha :D

Tjingeling så länge :)

Kommentarer
Postat av: Azra

Listan på allt du e bra på sku ha vari änn lienger min vän! :)

2010-02-02 @ 22:11:24
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0