Burn it to the ground!

Nu sitter jag här, sjunger med till min favvomusik som vanligt och med en hel del tankar i mitt huvud. Jag kom just på mig själv med att sitta och stirra på datorskärmen medan jag snurrade runt ett hårspänne mellan fingrarna. Då bestämde jag mig för att det var dags för kvällens andra blogginlägg :D

Det var skönt att få simma ikväll, jag simmade så hårt som jag orkade, men blev lite störd där mot slutet när en gubbe kom i bassängen och simmade hårt samt plaskade med fötterna så att det skvätte vatten i ansiktet på mej, så då var jag tvungen att simma ännu hårdare fast jag var helt slut. Haha, fick simma lite extra hårt då, men jag måste säga att det inte finns nåt roligare att göra än att simma. Det är så härligt att flyta omkring i vattnet och simma så hårt man bara orkar. Ibland önskar jag att jag hade simbassängen för mig själv så att jag skulle få simma precis i min egen takt, för som det är nu så är det alltid en massa folk som simmar långsamt och ivägen, och jag tål inte att simma långsammare än vad jag är van med ^^ Om jag blir rik skall jag bygga en egen simhall, haha :D

Imorgon är det modersmålet (svenska) som skall skrivas, är inte så nervös nu, men om ja känner mej själv rätt så kommer jag vara det imorgon när jag vaknar, blää :P Men nu skall nog jag börja leta upp gamla textkompetenssvar och kolla genom lite vad som kan vara bra att minnas inför imorgon :D


Ha de bra alla, det blir nog inget mer inlägg ikväll ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0